skip to Main Content

Laat een bericht achter

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Eva Eva uit Spijkenisse schreef op februari 21, 2024 om 6:52 pm
Vandaag 2 hele gezellige heren over de vloer gehad. De afvoer van mijn wasbakje in de wc zat verstopt en liep niet door. In mum van tijd was het probleem opgelost. Dit noem je pas service en hebben ook zeker nog even gelachen met een grapje op zijn tijd. Vak mensen dit 👍🏻
Even geduld...
Back To Top
BEL ONS