Vandaag 2 hele gezellige heren over de vloer gehad. De afvoer van mijn wasbakje in de wc zat verstopt en liep niet door. In mum van tijd was het probleem opgelost. Dit noem je pas service en hebben ook zeker nog even gelachen met een grapje op zijn tijd. Vak mensen dit 👍🏻
